متن آهنگ taking back my love از ENRIQUE (با ترجمه)
 
ما چند تا...
ما چند تا جمع شدیم تا بگیم ما هم هستیم

go ahead

just leave

can’t hold you,you’re free

you take all these things

if they mean so much to you

i gave you your dreams

cause you ment the world

so did i deserve to be left and hurt

you think i don’t know

you’re out of control

and then i’m findin’ all of this from my boys

girl you’re still cold

you saving souls

you already know i’m not a touching material

*

i give it all up, i’m taking back my love

i’m taking back my love

i’m taking back my love

i’ve given you too much

but i’m taking back my love

i’m taking back my love, my love,my love,my love,my love

?what did i do

i give up to you

i’m just confused

as i stand here and look at you

from head to feet

all is about me

go ahead keep your keys

its not what i need from you

you think that’s enough

you made your self calm

how could you believe

i’m your girl

you’re out of control

how could you let go

*

i give it all up, i’m taking back my love

i’m taking back my love

i’m taking back my love

i’ve given you too much

but i’m taking back my love

i’m taking back my love, my love,my love,my love,my love

 

 

So all this love, I gave you take it away

 

You think material is the reason I came

If I have nothing what do u want me to say?

You take your money you take it all away

 

 

 

 یالا

 ترکم کن

 نمیتونم تحملت کنم ، دیگه آزادی

 تو همه چیزم رو ازم گرفتی

 اگه این ها هم برای تو کمه

 من رویاهای تو رو هم بهت برمیگردونم

 آخه تو الان بین موندن و رفتن گیر کردی

 خوب حالا من تصمیم گرفتم که برم و بهت از این طریق ضربه بزنم

 فکر می کنی من نمیدونم ؟

 تو دیگه از کنترل من خارج شدی

 حالا دیگه من باید همه ی این چیزا رو از دوستام بشنوم

 دختر تو هنوز با من سرد برخورد می کنی

 تو جون ها رو نجات میدی

 تو قبلا هم میدونستی که من تنها یه وسیله برای لمس شدن نیستم

 من بی خیال همه چیز می شم ، عشقمو ازت پس میگیرم

 عشقمو ازت پس می گیرم

 عشقمو ازت پس می گیرم

 عشقمو ازت پس می گیرم

 اما من عشقمو ازت پس می گیرم

 عشقمو ازت پس می گیرم ، عشقم رو  عشقم رو ، عشقم رو

 CIARA

 من چیکار کردم ؟

 من خودمو تسلیم تو کردم

 من گیج شده ام

 به خاطر همین اینجا وایسادمو دارن نگات می کنم

 از سر تا پات

 این همه ی اون چیزیه که باید در مورد من بدونی

 یالا کلیداتو نگه دار

 این چیزی نیست که من از تو طلب کنم

 تو فکر میکنی که اینا برای من بسه

تو با این کار خودتو آروم می کنی

چطور  تونستی اون حرفا رو باور کنی ؟

 من دختر ( عشق ) توام

 این تویی که از کنترل خارج شدی

چطور میتونی تنهام بذاری و بری ؟

 من بی خیال همه چیز می شم ، عشقمو ازت پس میگیرم

عشقمو ازت پس می گیرم

 عشقمو ازت پس می گیرم

 عشقمو ازت پس می گیرم

 اما من عشقمو ازت پس می گیرم

 عشقمو ازت پس می گیرم ، عشقم رو  عشقم رو ، عشقم رو

 ENRIQUE

 خوب این همه ی عشق منه ، میدمش به تو همشو بگیر

 CIARA

 تو فکر میکنی که من برای لمس کردنت اومدم سراغت

 ENRIQUE

 وقتی که من چیزی ندارم ، تو چطور میتونی بگی که از من چیزی میخوای

 CIARA

تو پولتو از من گرفتی ، تو همه ی اونا رو از من گرفتی 


نظرات شما عزیزان:

yasaman
ساعت1:23---24 تير 1390
سلام پرسا

آهنگ جدیده سلنا رو گوش دادی؟؟؟؟؟

اسمش:love you like a love song

خیلی قشنگه.متنشو تو وبم گذاشتم بیا ببین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:ترجمه و متن آهنگ taking back my love از enrique, :: 11:17 بعد از ظهر
پَرسا

درباره وبلاگ


به وبلاگ ما چندتا خوش اومدي ما چندتا نوجوونيم كه جايي بهتر از اينترنت و وبلاگ پيدا نكرديم كه در حيطه ي مورد علاقمون فعاليت كنيم و با نوجوونهاي ديگه و طرز فكراشون آشنا بشيم... فقط يادت نره همه ي پست هارو بخون و براي هركدوم نظرتو بزار تا ما بدونيم چقدر پيشرفت كرديم و يه وقت پس رفت نكنيم جان مادرت گير نده به اين مطلب اول همه واسه اون نظر ميزارن!!! عقده اي شدم!!! منتظر كامنتت هستيم. ماچند تا...
آخرین مطالب


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 9969
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1


انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس